2010. május 25., kedd

Nocsak...

Miért november 22-én írtam az összes postomat? :D

6 megjegyzés:

  1. lehet nem állitottad be a dátumot

    VálaszTörlés
  2. de, be van állítva, oldalt látod is hogy az archívum jól kezeli... meg ha csak el lenne állítva, akkor a rossz kezdődátumtól azért lépkedné a napokat, és lassan már december lenne ;D ez a hiba az új kinézettel jött be... :S

    VálaszTörlés
  3. sztem a kiválasztott stílus kezeli rosszul a dolgot. pontosabban: az csak egy megtévesztő kiirt fix szöveg, ami akár bármi más is lehetne. csak a véletlen műve hogy pont egy dátum

    VálaszTörlés
  4. igen, így gondoltam én is...

    VálaszTörlés
  5. ez elég jó sbalon :D

    VálaszTörlés
  6. köszi, szerintem is. :) most úgy néz ki, megtartom, annak ellenére, hogy az archívum nem épp tökéletes... majd max legördülősre csinálom

    VálaszTörlés