2010. szeptember 17., péntek

A z Isten ver... áldjon, Picipuha...

Ma újraraktam jól a windowst. Az eddigi MSDNAA-s totálisan jogtiszta win7 ugyanis már hónapok óta pofázott, hogy ő bizony nem eredeti ám, szoftverhamisítás áldozata lettem, keressek megoldást a neten és haonlók. Miután ezek közül párat megpróbáltam (oké, azért nem vittem túlzásba... :D), úgy döntöttem, hogy jó lesz nekem a megbízható, engedelmes, torrentezett win7 is, ami láss csodát, azóta is tökéletesen üzemel, meg sem nyikkant, frissíti is magát, ráadásul ultimate, a másik meg csak professional volt. Na mármost kérdem én: miért csodálkozik a Microsoft, hogy annyi a kalóz oprendszer, ha azok sokkal megbízhatóbbak, mint a jogtiszta példányok, ráadásul ingyen vannak? -.-'

1 megjegyzés:

  1. Ui.: amúgy én szeretem a vindózt, csak ez az eredetiskedés elég trehányul van megoldva...

    VálaszTörlés